Известие

Collapse
No announcement yet.

лек коментар на 145

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • лек коментар на 145

    първо за анкетата:
    Вземете под внимание ограничените финанси
    1.) По- стар модел- повече козметични промени
    2.) Това ще ми е първа кола
    3.) Трябва задължително да "носи на ръчкане"
    4.) Не искам да седи постоянно в сервиза
    5.) Става въпрос за закупуване СЛЕД 4 МЕСЕЦА


    та значи много се чудех каква кола да си зимам става въпрос за след 4 месеца, но започнах да търся сега...

    145 много ми хареса, но след като се порових за нея за да проверя дали не е с прословутото италианско качество открих, че опасенията ми са верни...

    някой ще ми обясни ли защо тази кола е толкова хвалена във форума (основателна причина, не някои фанатични възгледи ("щото е алфа затва е най- доброто")), защото започвам да се отказвам от тази покупка...

    Alfa Romeo 145:
    TopGear- 2/5 точки (има няколко графи-overview, new, used, road tests, specs)

    Parker- 3/5 точки

    Honda Civic:
    TopGear- 4/5 точки (имат се в предвид и някои по нови хонди от алфата, но тук говорим за качеството като цяло- 2/5..)

    Parker- 4.5/5

    Volkswagen Gold:
    TopGear- 4/5 точки (не че бих си зел голф точно, ама..)

    Fiat Bravo:
    TopGear- 2/5 точки

    Suzuki Swift:
    TopGear- 2/5 точки (това го слагам само за сравнение с кое има равни точки алфата..


    Alfa Romeo


    Honda Civic



    Ако се интересувах само от разходите по колата, нямаше да пиша тая тема, ама ме интересува заслужава ли си наистина толкова много тая алфа (спрял съм се засега на 1.8 Twinspark)- не ми се иска колата ми да прекарва повече време в сервиза отколкото на пътя (дават я че на всеки 12.000 мили алфата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е във сервиза за нещо)

    и за накрая:
    Какво е Quadrifoglio и Cloverleaf(не превода му, нито историята й, спецификациите конкретно за 145..)
    6
    Boxer- 1.7 16v: 129 bhp, 1190 kg (нищо хубаво аз не намерих на този двигател)
    16.67%
    1
    Cloverleaf- 2.0 16v: 150 bhp, 1240 kg
    16.67%
    1
    Twin Spark- 2.0TS: 155 bhp, 1240 kg
    66.67%
    4
    Twin Spark- 1.8TS: 144 bhp, 1195 kg
    0.00%
    0

  • #2
    мне Алфата въобще не си заслужава ... италианска кошница ... друго си е Немското ...
    Баце къф въпрос задаваш във форум за Алфа и къф отговор очакваш да получиш ... ?!?!?! Алфа-Хонда ... Голфа е чудесен автомобил ..мноо бега ако е червен особено
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
    Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

    Comment


    • #3
      Аха

      Алфите са супер ама се копуват със сърце а не с акъл. Според мен ако държиш на клаузата със сервиза
      4.) Не искам да седи постоянно в сервиза
      Не може да съществува в едно изречение с италянска кола (поне по мое мнение)
      Мене напоследък ми харчи 60лв на 100км (15лв за гориво и 45 за ремонт)
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD
      Fiat Coupe 2.0 16V

      Comment


      • #4
        @DiStefano
        Първоначално публикувано от DiStefano
        мне Алфата въобще не си заслужава ... италианска кошница ... друго си е Немското ...
        Баце къф въпрос задаваш във форум за Алфа и къф отговор очакваш да получиш ... ?!?!?! Алфа-Хонда ... Голфа е чудесен автомобил ..мноо бега ако е червен особено
        Първоначално публикувано от rtfm
        Алфите са супер ама се копуват със сърце а не с акъл. Според мен ако държиш на клаузата със сервиза
        4.) Не искам да седи постоянно в сервиза
        Не може да съществува в едно изречение с италянска кола (поне по мое мнение)
        Мене напоследък ми харчи 60лв на 100км (15лв за гориво и 45 за ремонт)
        надявам се това отговаря на въпроса ти какъв отговор очакваш...

        @rtfm
        Малко кофти ми изглежда това 60/100 Аз трябва да работя само разхода по колата си да покривам

        Comment


        • #5
          Ами аз за 145-цата като се замисля съм сменял консумативи, долна помпа на съединителя и термостат....Мисля много добре! Лощото дойде когато ми изпусна преден десен амортисьор (на боксера струват майка си и баща си), та покрай тях реших да сменя де що има част по предницата. С двигателя никакви ядове (чук чук чук). Определено няма нищо вярно в приказките за минетите и спагетите, както и за "немските Дзверчета"! За хондата - мен ми харесват като марка, нямам идея дали се чупят или не - един приятел имаше и какво ли не й прави, но казваше, че само неговата се чупела - другите били супер (ма той така говореше и за неговата вектра и за пасата). Та с колите на старо сигурно няма
          Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
          Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
          Lancia Kappa 2.4 5.20

          Comment


          • #6
            Re: Аха

            Първоначално публикувано от rtfm
            Алфите са супер ама се копуват със сърце а не с акъл. Според мен ако държиш на клаузата със сервиза
            4.) Не искам да седи постоянно в сервиза
            Не може да съществува в едно изречение с италянска кола (поне по мое мнение)
            Мене напоследък ми харчи 60лв на 100км (15лв за гориво и 45 за ремонт)

            Алфа се копува със сърце, ама и с много акъл, поне много повече отколкото един опел, да речем ! Щото аз имам 145 КуВе 155 коньово и за една година не ми е отвисела по сервиз повече от час два. Това не значи, че алфата е евтина за подръжка ! Иди виж цени на ремонтите и ги сравни на тия с опелта, тогава ще ни разбереш. Разбира се съществува шанса при по нискотехнологични мотори, дори да са издухани, да продължат да те возят някак, а при Алфовите тоя вариант е почти невъзможен.


            Та моя ако може да се каже съвет, при все че съм голям лаик, би бил внимателен избор (имаше тема с това как да избираме) и запомни, че не се троши повече от голфа или хондата, ние просто по-лесно си признаваме.
            Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

            Comment


            • #7
              еми не знам ... тука тая тема е като циганче сред скинари хехе ...
              аз на мойта по груби сметки целата ходова част отпред мога да я оправя с 300 кинта плюс труда и с готини части ... пробай цените при Хонда и после ша говорим ... ся Алфа Ромео ... мдам ... като фърляш напрежение върху педала се издава отпред един такъф звук дет малко или много се наежваж от кеф ... тфа при Хонда не съм го усетил ... па знам ли мое да съм бил дрогиран тогава ... и има още една камара гъделчета дет Алфата мое да ти ги предложи, а другите не ... същото важи и по обратния вариант ... оня Насо по-нагоре дето пише че е стоял само час-два в сервиз е мноо прав ... и аз съм така
              сега секи си знае джеба и изискванията ... ама я у друго освен у италянка нема да се качим никоги

              p.s. Мноо добре знам къф ще е отговора ... не си първия човек тука дет задава тоя въпрос ... СТРУВА ЛИ СИ ?!?! ако ме питаш само новото си струва ... ма на тфа дередже дет сме немаме особени шансове за ново ... успех ... пожелавам ти да станеш един от нас ...
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
              Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

              Comment


              • #8
                моето мнение е че като тръгнеш да я сравняваш по показатели ремонтопригодност и прочие, и то със Сузуки Суифт, то ти явно имаш силно рационални критерии за покупка на автомобил

                взимайки предвид че ти е първа кола, това означава че квото и да четеш из форумите, се ше се прецакаш просто голяма част от нещата не ги пише във форумите

                та като ще се учиш на тая кола и ще прилагаш математизирани подходи, мисля че алфата не е твоята кола

                и японката май не е

                земи си астра или там голф, дето майсторите им разбират, за да може да се учиш спокойно на нея. тва с "носенето на ръчкане" незнам дори закво си го написал, първата си кола ше я строшиш и без да я ръчкаш кой знае колко , по добре да ти е евтино след като го направиш

                и последно лафа "насочил съм се към 1.8 " .... тва също показва математизиран подход, без оценка на това какви са пазарните реалности
                145 1.8 ТС са супер редки, много по редки от 2.0 ТС, и цената им е или като на 2.0 или дори по висока

                така че, мисля че е разумно да смениш форума и когато си готов да си платиш за кефа, а не да смяташ себестойност на километър (там градския транспорт е с перфектни показатели) може пак да наминеш

                за справка може да видиш раздела 145 и моите разходи и ремонти по моята - ако това го преглътнеш без да мрънкаш - може да си наш човек
                '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                Comment


                • #9
                  останах недоразбран май

                  моето мнение е че като тръгнеш да я сравняваш по показатели ремонтопригодност и прочие, и то със Сузуки Суифт, то ти явно имаш силно рационални критерии за покупка на автомобил
                  Със сузукито го сложих само да покажа със какви боклуци я сравняват..

                  земи си астра или там голф
                  предпочитам да ползвам услугите на СКГТ, отколкото на въпроса какво караш аз да отговарям голф, или пък още по лошо някой да ме види как карам такава кола

                  и последно лафа "насочил съм се към 1.8 " .... тва също показва математизиран подход, без оценка на това какви са пазарните реалности
                  145 1.8 ТС са супер редки, много по редки от 2.0 ТС, и цената им е или като на 2.0 или дори по висока
                  минимуми (без докарване, мита и тн) (ама съвсем наистина големи минимуми):
                  за 1.8- 1900 евро
                  за 2.0- 2500 евро

                  за справка може да видиш раздела 145 и моите разходи и ремонти по моята - ако това го преглътнеш без да мрънкаш - може да си наш човек
                  абе прочетох ги ама малко завишени ми се сториха..

                  взимайки предвид че ти е първа кола, това означава че квото и да четеш из форумите, се ше се прецакаш Smile просто голяма част от нещата не ги пише във форумите
                  много окуражавщо ми подейства това
                  ама аз няма сам да я купувам, сега търся каква да е а после ще гледам и някой дето разбира да дойде с мен

                  1) никой не ми каза какво е quadrifoglio
                  2) почвам да храня симпатий и към Fiat Coupe, ама вас няма да ви занимавам че тука май ги горите живи тия дето говорят за фиат..

                  Comment


                  • #10
                    Quadrifoglio на италиански означава "четирилистна детелина"
                    Cloverleaf e съответно английската дума за същото

                    QV e Quadrifoglio Verde - а именно зелена такава

                    защо зелена, защото в историята на алфа ромео има и златни такива
                    така наречените Quadrifoglio Oro - но тези означения са по скоро исторически

                    145 QV е 2.0 ТС без значение конкретния подмодел - и 150кс. и 155 к.с. са си се QV

                    а тия цени в евро предполагам ги гледаш някъде, но това не ти казва в какво състояние са автомобилите, така че не сравнявай само цифри


                    и последно, моите цифри не са завишени, ако искаш мога да ти покажа касови бележки и фактури за почти всичко, не съм го правил с никва друга цел освен справочна, да си знаят хората кое колко горе долу струва


                    като последни ремарки, 155кс в 2.0 и 144к.с. в 1.8 са доста различни двигатели спрямо 150 и 140 к.с. версиите им, въпреки че на пръв поглед не е така, и разходите по тях са много по-големи, шото това е като злощастен хибрид на типо със 156....
                    от друга гледна точка 150кс с мотроник 2.10.3 - 95та година имат една ролка която няма намиране, и там е наистина дебело като се сменя ангренажа...
                    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Weaver
                      ... почвам да храня симпатии и към Fiat Coupe, ама вас няма да ви занимавам че тука май ги горите живи тия дето говорят за фиат..
                      Не си прав въобще Явно не си чел из форума достатъчно задълбочено. Двете марки са си прекалено близки роднини за да имя някакво разделение, освен по цените на някои част може би
                      Освен това доста модели от двете марки споделят взаимозаменяеми части
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #12
                        фиат купе е уникално дизайнерска кола, мен лично много ме кефи, НО

                        си заслужава след 98ма година, просто дотогава е със много стар двигател 2.0 16в от типо/делта и други такива аргументи

                        след 98ма година фейслифта е много готино, но и струва съответните пари мисля.... поне 2пъти е по скъпо от 145цата съшата година


                        а за първа кола, много мисли какви жулки и ударчета ше и направиш, и съответно колко струват калници брони фарове...
                        може да си мислиш "каското дас е оправя" НО, това занчи първо че на всеки лек удар ше седиш 2 месеца без кола, второ ше ти я правят с неоригинални части - квото и да ти говорят - и ше ти развалят колата, аз см минал по тоя път

                        и тогава ше почнеш да си я правиш сам, и тогава ше разбереш кво е да караш уникална кола за първа в живота...

                        но пък кефа е голям) фасона, усещането , абе не е еднозначно
                        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                        Comment


                        • #13
                          Абе човекът може да кара от доста време, а просто кола да си има за първи път
                          Ти го нареди веднага на опашка пред тенекиджиите
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от trustworthy
                            Абе човекът може да кара от доста време, а просто кола да си има за първи път
                            Ти го нареди веднага на опашка пред тенекиджиите
                            ами бате, аз като зимах мойта, се бех прицели на Капа ...

                            и ми ги говореха същите - за ожулен калник и прочие, ...

                            естееествено аз не ги слушах ) викам си кво толко, то и затва ми е такъв списъка
                            пак добре че не е Капа де, тоя голем туч хептен щях да я втасам

                            са ако човек е тоз фен ( е кат мен) и иска да стане най малко доцент в МЕИ-то спец. ДВГ , то да се учиш на 145ца от последните или фиат купе е най прекия път))
                            може да стане админ в некой форум, член на УС на съответния автоклуб и прочие благини , да ти напомня за някой ?
                            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от valjo
                              ...са ако човек е тоз фен ( е кат мен) и иска да стане най малко доцент в МЕИ-то спец. ДВГ , то да се учиш на 145ца от последните или фиат купе е най прекия път))
                              може да стане админ в некой форум, член на УС на съответния автоклуб и прочие благини , да ти напомня за някой ?
                              Няма такъв вариант. Друг такъв фен като тебе ...I don't think so

                              Иначе сериозно, дано момчето се вслуша в съветите ти, че да не става доцент по ДВГ-та и др. подобни.
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment

                              Working...
                              X